Facebook er svaret – men kva var spørsmålet igjen?

7 kommentarer om “Facebook er svaret – men kva var spørsmålet igjen?”

  1. Godt skrevet om hva som er viktig når man skal være på sosiale medier, og godt illustrert med tweets fra sentrale personer innen for sosiale medier strategier… Ser at du også fikk med deg RiksTv og deres håndtering på Twitter under tvsignalbruddet 😉 De kunne kanskje trengt litt mer detaljert strategi-planlegging..

  2. Du skriver godt!
    Jeg synes det er viktig å kunne stille spørsmålstegn til hva man skal med noe. Alt for mange hiver seg ut på www, det være seg på Twitter, Instagram, Facebook, nettsider med mer bare fordi «alle andre» er der, uten å ha noe strategi med hva de VIL med siden.
    Jeg tror vi vil se en endring etterhvert 🙂
    Forhåpentligvis…

  3. Fin blogg om virksomheters bruk av FB. Svært godt skrevet, og dermen lett lest! Godt dokumenter. Ja,det er viktg å huske at de sosiale mediene er verktøy for kommunikasjon og ikke et mål i seg selv

  4. Hvis man ikke har en stategi så skal det mye til for å lykkes. Dette synes jeg at du belyser på en fin måte. Som en annen påpeker så skal en ikke bare «hive seg med» på sosiale medier for at alle andre gjør det. Fin blogg!

  5. Svært godt skrevet!
    Fint at du fant eksempelet med rikstv. Liker også at du har tatt med «tweet» utvekslingen mellom Theodor og Cecilie.

  6. Takk for det – det var sikkert ikkje den artigaste helga Riks TV har hatt, men for meg passa det jo som fot i hose å få eit slik døme servert. Det er forsåvidt interessant å sjå kor mange so etterkvart har flytta heile eller deler av kundebehandlinga si til Facebook og Twitter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *