Skip to the content Skip to the main menu

Toyni Tobekk

innholdsproduksjon & digital markedsføring

  • Heim
  • Om

Stikkord

analytics bilder blogg bokmål Facebook feedly filformat Google Google AdWords html5 innsikt Instagram joomla jQuery kampanje Keynote Klout kommunikasjon logo mac mating mobil musikk nynorsk office PDF Quick action QuickTime rettigheter rss salg seo språk strategi søkeord tekst Twitter verktøy video WordPress

Kategorier

  • Kommunikasjon
  • Mac
  • Markedsføring
  • Sosiale medier
  • Tekst
  • Tips
  • WEB
  • Ymse

Arkiv

  • oktober 2020
  • april 2020
  • september 2019
  • juni 2019
  • mai 2019
  • mars 2019
  • desember 2018
  • april 2017
  • mars 2017
  • desember 2016
  • november 2016
  • juni 2016
  • mai 2016
  • mars 2016
  • februar 2016
  • januar 2016
  • oktober 2015
  • juli 2015
  • mars 2014
  • mai 2013
  • april 2013
  • mars 2013
  • februar 2013
  • januar 2013
  • november 2012
  • oktober 2012
  • september 2012
  • juli 2012

innholdsproduksjon & digital markedsføring

  • Om
  • Smalahove 2017

Stikkord

analytics bilder blogg bokmål Facebook feedly filformat Google Google AdWords html5 innsikt Instagram joomla jQuery kampanje Keynote Klout kommunikasjon logo mac mating mobil musikk nynorsk office PDF Quick action QuickTime rettigheter rss salg seo språk strategi søkeord tekst Twitter verktøy video WordPress

Kategorier

  • Kommunikasjon
  • Mac
  • Markedsføring
  • Sosiale medier
  • Tekst
  • Tips
  • WEB
  • Ymse

Arkiv

  • oktober 2020
  • april 2020
  • september 2019
  • juni 2019
  • mai 2019
  • mars 2019
  • desember 2018
  • april 2017
  • mars 2017
  • desember 2016
  • november 2016
  • juni 2016
  • mai 2016
  • mars 2016
  • februar 2016
  • januar 2016
  • oktober 2015
  • juli 2015
  • mars 2014
  • mai 2013
  • april 2013
  • mars 2013
  • februar 2013
  • januar 2013
  • november 2012
  • oktober 2012
  • september 2012
  • juli 2012

Litt å tenke på: Logo

Skal du investera i ein logo, og få nokon til å laga ein til deg (eller laga sjølv), så ta med deg dette tipset: Be om å få logoen i ulike format. Logoen din skal du bruka til så mykje ulikt i ulike str og format:

  • nettsida
  • annonser
  • trykksaker
  • reklamemateriell, gi-bort-saker
  • facebook og instagram
  • kjøretøy og reiskap

Og så vidare.

 

Logo i profilbilde på Facebook
Til profilbildet (t.v.) på Facebook kan det vera lurt å bruka logoen. Av profilbildet og coverbildet (det store t.h.) er det profilbildet som er viktigast. Ser du kvifor? Sjå på neste bilde.

 

Til Facebook treng du eit kvadratisk profilbilde, medan ein kvadratisk logo vil bli bitteliten viss den skal brukast ein plass der det er makshøgde som tel mest.

 

logobruk på facebook
Profilbildet (der logoen vår er) er det bildet folk ser mest av på facebook, og då må det vera lett å kjenna att. Bruker du eit liggande bilde som profilbilde, vil ein del av informasjonen forsvinna, eller så vil bildet bli så lite at det er uråd å sjå kva der står.
Logoane til Ryfylke fjordhage
Logoen vår har me nå fått i negativ, i kvitt, som me bruker på stempel, på farga flater osv.

Då me fekk laga logoen vår i 2011, så fekk me den i fleire variantar, og nå etter redesign i 2016, så fekk me også ein negativ variant. Praktisk!

Post Views: 924
  • Post date
    11. april 2017
  • Posted in Markedsføring, Ymse
  • Tagged with logo, strategi
Previous post: Yoast – søkemotoroptimalisering du fikser sjølv Next post: AIDA – har vi bruk for deg lenger?

Legg igjen en kommentar Avbryt svar

Related Posts

snakkeboble med hjerte

Mollstemt eller oppløftande dur

  • Post date
    15. mars 2019
Fallback image

Ser på bloggen til Itfag

  • Post date
    7. februar 2013
Fallback image

Jeg fant, jeg fant

  • Post date
    17. januar 2016
Bonden og jeg har heimekontor.

Gift med han på salg

  • Post date
    15. juni 2016

Kontakt meg:

toyni@tobekk.no

LinkedIn

Theme by Anders Norén